Tehnologie prin care se imaginea generata de calculator suprapune cu imaginea reala in asa fel ca observatorul sa aiba impresia ca imaginea combinata este cea reala.
prezentare video: https://www.youtube.com/watch?v=ckdsTyjjFjI
prezentare video (revista): https://www.youtube.com/watch?v=CE8p8U1Iwe0
prezentare video (multiplu): https://www.youtube.com/watch?v=ZjbL8pY9wpQ
Efectul Realitati Augmentate in Media
Realitate augmentata aduce schimbari in multe sectoare, unul dintre ele fiind media. Cu tehnologii noi, oameni cauta varietatea in viata de zi. Asta motiveaza pe retaileri, editori, advertiseri si alti sa include tehnologii noi in strategii de marketing, ca sa pot satisface cerintele consumatorilo, cititorilo, observatorilor. Folosind realitate augmentata in media, o schimbare majora poate fi adusa in acest sector. Print media, electronic media si social media pot fi facute interactive folosind aceasta tehnologie avansata.
Print Media
Cu dezvoltarea tehnologiei, print media trece prin faza tranzitorie. Oameni sunt acum inclinati mai mult spre continutul digital decat spre cel printat. Ca sa atinge audienta tintita, print media incet dar in mod constant include si media digitala. Asta a devenit posibil prin folosirea platformei de realitate augmentata. Inluzand continutul digital in materiale printate precum reviste, brosuri, carti, postere, etc editori obtin posibilitate sa atraga atentia consumatorilor de astazi, care sunt avansati tehnologic.
Realitate augmentata face tranzitia de la print media catre media digitala fara rupturi si ibunatateste cea din urma. Contrar opiniilor raspandite ca media tiparita este pe morte; ea este in dezvoltare si cautata mai mult ca oricand. Reclame tiparite sunt inca in vogue si multe afaceri folosesc acest fel de media pentru a promova produsele sale, numai cu o mica modificare - realitate augmentata incorporata in anunturile.